gizemsrkrtl Hly_ygt eylülde yedi haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum , 4 5 ay önce de bir kimyasal oldu . Bende de eşim de nir sıkıntı yok ama bu şekilde oldu 🥹üç gün önce de ovitrelle vurdum bakalım hayırlısı😇
Hly_ygt gizemsrkrtl inşallah bu kez sağlıklı bir şekilde ilerler ve güzel sonuçlar alırsınız 🤲🏻 daha önce olmuş gebelik yine olur fazla stres yapmamaya çalışın 🌸 güzel haberlerinizi bekliyoruz
Lavinyam06 gizemsrkrtl ovitrelle 11. Günden selamlar Benim hiç belirtim yok Bu ay 3. Ayım ilk ay kimyasal oldu İlk defa göğüs hassasiyetim yok çok ilginç geliyor
Lavinyam06 gizemsrkrtl amin inşallah 🥹 hepimizin hakkında hayırlısını versin rabbim Hiç bir belirtim yok bu ay 😣 ona çok şaşkınım adet belirtisi bile yok
gizemsrkrtl Lavinyam06 yani ben daha önce hiç vurulmadığım için belirtis falan nasıl oluyor bilmiyorum 🥹ama ilk gebeliimmde çürümüş yumurta kokusu belirtim olmuştu öyle anlamıştım . Kimyasal gebelikte betam yükseldi biraz ama hiç belirtim olmamıştı
sun35 Gün pazar günü sabah ilk idrarla silik çıktı. Ama öncesinde hiç yapmamıştım belki iğne kalıntısı olabilir.