73mama42 Kızlar tam 40 haftalık olduğum gün önemli bir mülakatım var sizce öncesinde doğum olursa ya da hamile olursam gidebilir miyim yoksa hiç umutlanmayayım mı
bebeklerim__ 73mama42 hala hamile olursan gitmende bi sıkıntı olmaz bence. Doğum yapmış olursan da ağrılarına bakman gerek hayırlısı olsun senin için
Bumah 73mama42 canim ben dogurdum o gun kalktim ayağa gidebilirsin hamile olursanda 39 da dogurdum son gune kadar ise gittim calistim gene gidebilirsin hakkinda hayirlisi olsun insallah