Kızlar gebeliğimi öğrendikten sonra göğüs hassasiyetim vardı ara ara kasık hafif ağrı vardı sık idrara çıkma az akıntı vardı bunların hepsi 2 gün önce kayboldu. 5+6 yım Suan belirti hiç yok daha önce 3 kaybım var o yüzden çok tedirginim. Beta artısım güzel 658 di 2 gün sonra 1854 oldu geçen hafta tekrar vermedim. Keseyi 4+6 da gördük haftasıyla uyumlu dedi doktorum ama şimdi belirtiler gidince sürekli düşünüyorum olumsuz olumsuz seyler geliyor aklıma