kokyar merhabalar benimde bebeğimin böbreğinin biri büyük banada down sendromlu olabilir dediler aldırmayı düşünüyorsan sıvı alalım dediler kabul etmedim doktor görüşü aldım erkek bebeklerde genelde sık oluyormuş ama benim bebeğim kız doğumdan sonra kontrol altında olucak dedi doktorum çok araştırdım kendiliğinden düzelende varmış düzelmeyip kontrol altında olanda ama erkek bebekler için nedenini bilmiyorum sünnet öneriyorlar bunu çok okudum.