ikosunbebisi 32+6 ikiz gebeyim iki gündür ishalim dün belim de ağrıdı korkuyorum doğum belirtisi midir sizce ?
1suranur1anne ikosunbebisi ben bir gece karın ağrısıyla uyandım ishal olmuştum ama aklıma gelmedi bi belirti olabileceği o gün akşama doğru doğum ettim
greybrde ikosunbebisi bende aynı şekildeyim ishal karın ve bel ağrısı yarın benimde tandevum bakalım ne diyecekler
ikosunbebisi 1suranur1anne cumartesi kontrolümüz var diye şimdi gitmek istemedim istirahat ediyorum biraz iyi geldi çok şükür 🙏 inşallah tekrarlamaz
bebeklerim__ ikosunbebisi tekrarlanırsa gitmelisin çünkü doğum belirtileri. Minnoşlar hazır ama az daha beklesinler kendi sağlıkları için 💞