anneyiimm Şuan 32+1deyim doktorum bebeğimin kilosunun biraz düşük olduğunu ½ hafta kadar geride olduğunu söyledi diğer izlemlerinde sorun yok ama herşey normal çok şükür bebeğimin kilo alması için önerileriniz nelerdir arkadaşlar
aprilbaby anneyiimm günlük 2 yumurta Avakado muz tahin pekmez kuruyemiş tüketiyorum bunlar iyi geliyor diye biliyorum