ya kızlarr ben devlet hastanesine gidiyorum normal kontrollerime ama renkli olmadığı için devlette bebeği göremedim hiç arkadaşım melih beyin her kontrolde bebeği gösterdiğini söyledi hastaneyi arıyorum perinatolojiye bağlıyorlar kadına anlatıyoum anlamıyor bei detaylı yaptırdım 2 boyutluydu diyorum bi daha renkli ultrason yapılmaz diyor