Necati ve fatma hocalar prof ya da iyi doktorlar, herkes onlardan randevu almaya calisiyor. Randevu bulmak zor olabiliyor, 2 hafta onceden randevu açılmasını kovalamak gerekiyor. Ben necati hocaya gidiyordum, cok da kalabalik oluyor. Sizinle ilgilenip ilgilenemedigi biraz mechul gibi. Dahiliyeye kan vermistim, d vitaminimin dusuk oldugunu soylemek icin baska insanlari bekledim vs, kendisi de bakamiyor, soyleseniz de unutabiliyor, cok kalabalik cunku, ayni anda odada 3 5 hasta oluyor. Sonradan perinatolojiye gectim. Orada da yine prof bi hoca bulmustum, ama aslinda asistanlar bakiyordu. Tuvaletini yap gel vs dendi, sonra kapida 3 saat bekledim, bir turlu almadilar beni. artik bayilacaktim ayakta kapida beklemekten. Sonra baska Perinatoloji doktorlarina gittim, sıkıntı yoktu. Prof olmasa da iyi ilgilenen, size herseyi aciklayan doktorlar var, denk gelmek lazim ama dedigim gibi doktor prof ya da iyiyse herkes onlara gittiginden cok kalabalik oluyor. Fatma doktora gitmedim ama o bir denenebilir, ne kadar kalabalik bilmiyorum. Dogum icin ben özelde bir doktorla anlastim, artik gitmiyorum bilkente.