Deletedmom_297 Sumhanim ay kesinlikle leyla zamansız ve çok güzel pöpülerde değil hiç bir zaman güzelliğini kaybetmez
Aysunays Sumhanim Bereni bende düşünmüştüm kızım için.. Ama nedense içime sinmedi bir türlü anlamı çok güzel ama biraz kaba erkek ismi gibi duruyor. Bu benim görüşüm yani herkeste aynı hissi vermeyebilir. Leyla daha zarif.