melisaa0681 Kızlar 18. Haftanın içindeyim hala Prilam kullanıyorum bulantım çok fazla normal mi sizce bugün hap içmedim duramıyorum bulantıdan
meltemerennn melisaa0681 ah ah ben çok yaşadım 26.haftadayım hâlâ bulantım var Prilam gece yatarken 2 tane iç
alanayse Herseydenbiktim Herseydenbiktim benden istiyor her gittiğimde kanda ve idrarda bi değeri yükseltiyormuş bu ilaç her defasında bakıyorlar üni hastanesi diye galiba
irmairma melisaa0681 normal bence ben gece 2 gündüz 1 tane içiyordum ona bile pek fayda etmiyordu daha ilerleyen haftalarda da olursa bulantı kusma doktorun seni radyolojiye yönlendirsin safrana bakılsın
Mihrasina_ melisaa0681 22. Haftam ben hala kullanıyorum gece yatmadan önce almazsam sabah bulantım oluyor ilk zamanlara göre çok azaldı ama 19. Haftaya kadar her gün kustum