Superisibeyza rica ederim ne demek ben hissettim dediğimde doktorum inanmamıştı 16 17 haftalarda 😅 daha hissedemezsin demişti 23 den sonra inşallah daha net hissedersin ben sağa ya da sola yatıp elimi göbeğimin altına koyunca eğer hareket halindeyse hissediyordum ama dediğim gibi düşük kiloda hamile kaldım gebe okuluna gidiyorum şehrimdeki 23 olup hissedemeyen arkadaşlar var tabii onlar biraz kalıplılar bana göre boy ve vücut yapısı olarak endişe etme bebişin iyidir ❤️