Merhaba anneler,
Sürecimi sizlerle paylaşmak ve biraz da dua istemek istedim.
13. haftada serklaj yapılmıştı. Buna rağmen ilerleyen haftalarda su sızıntılarım başladı. Ara ara devam eden sızıntılar ve sancılar yüzünden ne yazık ki doğumu durduramadık ve 30+2’de bebeğimi dünyaya getirdim.
Bebeğim 1400 gram doğdu ve doğar doğmaz ağladı. Şu an yenidoğan yoğun bakımda, küvözde takip ediliyor. Solunumu, beslenmesi ve ısı kontrolü destekleniyor.
Bu süreç benim için hem zor hem de umut dolu.
Bebeğimin bir an önce toparlaması için dualarınıza ihtiyacımız var.
Rabbim tüm yavrularımıza şifa versin. 🤍