Hazalibis ben ilk hamileliğimi öğrendim çok sevindim ama kimyasal oldu 10 aylık evliyken. Beta düşünce Kanamam oldu adet oldum yani. Diğer ay bir kere daha adet oldum sonra kızıma hamile kaldım 5 bucuk yasında suan. Sakın üzülme sevin demişti doktor bana olabiliyor bak tüplerinde tıkanıklık vs de yok olsa kimyasalda olmaz demişti ve gerçekten kimyasaldan bir adet dönemi sonra sağlıklı bi gebeliğim oldu. Sakın üzülme canım bırakmada denemeye devamm. Yumurtlama günlerini iyi değerlendir. Sigara kullanıyorsan bırak kafein tüketimini azalt. Yumurtlama zamanı bol bol havuç ye. Yumurtlamadan sonra ıspanak, avokado tarzı tutunmayı destekleyici besinler tüket. Ben çok ümitliyim senden bak önümüzdeki ay veya diğer ay Allahın izniyle olacak canım ☺️