Dinolisoo insanların acısı üzerine tekrar tekrar birşey anlatmasına gerek var mı ? Ben ne yasadiysam Rabbim sana da yaşatsın ki anla o zaman hadi bakalım sizin ki sormak değil aşağılamak sadece ne gerek var şu bu diye önce yazma şekline bir dön bak , niye böyle beklentiye girmişim diye hesap sormaya hakkın yok bana soru sordum burda post açarak cevabını bilir yazarsın bilmezsen de haddine düşmeyen şeye yanıt verip beni sorgulayamazsin.