Snowel Merhaba,arkadaşlar.Burada bir arkadaş yazmıştı uludağda fetal dna yaptıracağım demişti.bende bugüne randevu aldım kadın doğumla görüştüm ama öyle bir şey olmadığını söylediler boşu boşuna gitmiş oldum bilginiz olsun