Allah kolaylık versin canım. Ben de 8+6 dayım nasıl geçecek bilmiyorum. Aynı senin gibi ağzında ekşi bir tat her şeyin tadını kaçırıyor. Sadece ilaç içerken su içiyorum. Dudaklarım hep çatladı. 1,5 kilo verdim şimdiden.🤦🏼♀️ daha önceki hamilelikşerimde 5. Ayın sonuna kadar devam etmişti. Bende 4-5. Haftada başlıyor bir daha 25-30 hafta arası kesiliyor. Nasıl dayanacağım bilmiyorum. Yiyebildiğim şeyler ekşi elma, çok olgunlaşmamış kivi gibi ekşi meyveler. Kahvaltı akşam yemeği zorla yiyorum ama aç kaldığımda mide bulantım hat safhaya çıkıyor. Elimden geldiğince çok aç kalmamaya çalışıyorum. Baş ağrısı da cabası. Yabı başımda da 1,5 ve 3,5 yaşında iki çocuk. Destekçim de yok. 🤦🏼♀️ Allah kolaylığını veriyor çok şükür.