Mummybaby Kelebek27_ yzaman hekimle konuşun bence. Kakadaki kan neden kaynaklanıyor onun cevabına göre bir yöntem söyleyebilir
Deleted33000 Kelebek27_ bahsettiğim şey süt alerjisi sanırım benim oğlum da da varmış ben o sıra rota aşının alerjik olan bebeklerdeki etkisini bilmiyordum ilk dozu yaptırdım ama ikinci dozu yaptırmayı düşünmüyorum
birdirbir1 Kelebek27_ benim kızımın da alerjiden dolayı kan geliyordu rota aşısını yaptırmadı doktoru kanamayı çoğaltır dedi.
Kelebek27_ Mummybaby alerjiden kaynaklanıyor. Kan devam ederse yapmayabiliriz diye açık uçlu bırakıldı. Bu ikinci dozu olcaktı kararsız kaldım
Kelebek27_ @Deleted33000 @birdirbir1 @Zeyzeyy- çoklu alerjisi var süt kuruyemiş ve bilmediğim şeylerde var muhtemelen. anasınıfında vs rota kapmasından korkuyorum. Kanaması öyle aşırı değil ama ben yaptırmak istiyorum ama endişelerim var işte. Çok kararsızım
Deleted33000 Kelebek27_ aşkım sen en iyi cevabı doktordan alırsın ozaman yani cocugun çoklu alerjisi varmış bide ne desek yanlış yönlendirmiş oluruz
birdirbir1 Kelebek27_ canım ben kızım da öyleydi alerjisi olmayan şeyleri say desen daha az o derece oyüzden doktorunla konuş en iyi bilgiyi o verir sana
Deleted33000 Kelebek27_ anladım canım şifa olsun inşallah bizleri de güncelle sürekli inşallah tetiklemez
Kelebek27_ Deleted33000 Amin canım sağol. bizim daha ilk dozundan öncesindede çok az kan vardı. Artık sürekli kan var. Yinede yaptırmak istedim. Bakalım alerji belirtilerinde bi artış olcak mı
Baklavaseverim Kelebek27_ Şu an hala aktif mi benim ilk doz da oldu yan etkileri 10 gün sürdü ikinci dozu da yaptırdım ama tabi bebeğin durumuna göre doktorlar karar veriyor en iyisini doktorunuz bilir 💕
Kelebek27_ Baklavaseverim aktif dün kakasında kan vardı bugün kaka yapmadı. Ama bizim kakadaki kan rotanın yan etkisi değil alerjiden kaynaklı 2 aylıktan beri kan var. Rota yaptırınca miktarı artıyor