bkuzu00 İlk doğumum normaldi simdi ikinciye gebeyim planlı sezeryan istiyorum özele gideceğim süreç boyunca. Bi sorun olmasa bile sezeryan yaparlar mı? Bilen varmı kızlar 🥲
edaabykl bkuzu00 Özel yapiyor ama bazi doktorlar normalde israrci oliyo ama isteyince yapıyolar ben ilk dogumumda 6 ay devlete gittim sonra ozele devam ettim sezeryan istiyorum diye doktorum kabul etti cati dar olarak yazmıştı sisteme
Leontiine bkuzu00 yapar canım benim arkadaşımın çatı muayenesinde canı yanmış o güne kadar normal diye konuşuyorlardı canı yanınca ben sezeryan istiyorum demiş doktoru da tamam demiş direkt sezeryan oldu
bkuzu00 edaabykl evet ilk doğumumu yaptıran doktorumda ısrarcıydı normalden yanaydı öylede oldu yine ona gideceğim doğum sonrası panik ataklar vs yaşadım ilaçlar kullandım belirteceğim aynı süreçten geçmek istemiyorum bakalım ikna olacakmı 🥲
bkuzu00 akkoyun21 yok kız öyle değil işte ilk doğumumu yaptıran doktorumda özeldeydi normale ısrarcıydı öylede oldu😀
akkoyun21 bkuzu00 Aslında bakarsan ben de normal taraftarıyım hem sağlıklı (anne ve bebek için)hem sonrası rahat oluyor benim de mecburiyetten sezeryan olacak sanırım 🙄 Rabb’im hayırlısını nasip etsin 🤲🏻