helingk Selamün aleyküm, 4.5 aylık olduk biz ama kilo aldığımı hissetmiyorum iştahım da gayet yerinde ilk aylar gibi değil göbek çıkıntısı oluştu ama kilo alamadım gibi hissediyorum normal mi acaba ya da herkeste değişen bir durum mu bu
Papatya05_ helingk tartıl canım kimisi gebelikte çok alır kimisi doğumdan sonra kimisi emzirirken verir kimisi alır bünyeyle alakalı bi durum tartılın bakın alıp almadığınıza
beyzaasenaa helingk bende aynı kuzuumm 2 kilo aldım zorla göbeğim birazcık çıktı 18 haftalık hamileyim doktoruma sordum çok kilo alıp ne yapacaksın bebeğin de seninde sağlıklı olmanız önemli dedi ikna oldum 😅
helingk balbebek2226 yaa ilk aylarda benimde öyleydi şuan da koku hassasiyetinden yediğimi çıkarıyorum
eed21 Kocam doktoruma sordu eşim kilo almıyor normal mi diye doktor bebek gelişmiş normal sorun yok dedi. Hatta ben doğuma kadar da kilo almasam sorun olur mu dedim olmaz dedi. Kilo almayı takmayın bebeğiniz de doktor gelişim geriliği olsa zaten söyler proteininizi sağlıklı yağları (kuruyemiş gibi) alın ve doktoru dinleyin yeter
helingk Havin49_ evet çok önemliymiş gelişim için ve kilo alıma da sebep veriyormuş yani ekmek makarna pilav vsden almamız gereken yağı kuruyemişten almak gerekirmiş
ezgi3452 helingk Ben de 21 haftaliğım henüz iki kilo aldım. Doktorum gayet iyi çok kilo iyi değil diyor. Bebiş kilosu iyiyse saglikli ise hiçbir sorun yok ✨😍
[silindi] helingk 35+0ım kilom hamile aldığım kilo ile aynı arada -½ kg bile oluyor alıp veriyorum ama yukarı çıkamıyorum, bebiş gayet iyi ben yağ yakıp bebeği beslemişim chat gptnin dediğine göre 😂
helingk [silindi] chat bazen kafamı çok karıştırıyor 😄 bana da bol bol sıvı içen biriyseniz kilo almanız kolay olmaz demişti