Masalceylan Kızlar ateşi 38 ve kusuyor her içtiğini ve üst üste üç dört defa kusuyor normal de de kusmasi var ama çok huzursuz dişten olabilir diyenler oluyor genel olarak kafası çok sicak
minnosbirkiz Masalceylan geçmiş olsun, muhtemelen viral enfeksiyon gibi görünüyor, hasta birisiyle teması vs oldumu acaba, doktora göstermenizde fayda var
ErsBegAs Masalceylan 38.4e kadar normal diyorlar ☺️ dişten sanmam henüz küçük.. benim bebeğim de 3.5 aylık emer ve hemen kusar bazı zamanlar ☺️ kalın giydiriyor olabilir misiniz? Doktorunu bir arayın sorun mutlaka
selininannesi1609 Dişten ateş olabilir evet ama 38 lere çıkmaz kusma da dişten dolayı değildir bence Enfeksiyon fln olabilir bi doktora götürün isterseniz
Masalceylan minnosbirkiz çok sağol cnm valla temas eden annemlerdeyim onlar bitek dokunuyor çok uyukluyor halsiz yani dişten olsa böyle olmaz sanırım eşimi bekliyorum bakalım gelince gidicem
Masalceylan ErsBegAs normal giydiriyorum cnm aslında ateşi hala aynı sanırım dişten eşimi bekliyorum bakalım
XMirageX Masalceylan çok geçmiş olsun insallah ciddi bisey yoktur ama imkansız varken tedbirli olmakta fayda var.
ErsBegAs Masalceylan cnm diş hekimi arkadaşım var ne zaman bu dişten böyle dediğimde “daha çıkmaz saçmalama” diyor.. Daha bebeğin küçük bence başka bir sıkıntısı var..
Masalceylan ErsBegAs acile getirdim cnm her ihtimale karşı üç günlükken enfeksiyondan yoğun bakımda yattı bi hafta korkuyorum ister istemez