kızlar bebeğim 25 günlük ctesi günü mamayı kestim gündüz çiş alıyorum ama gece hiç yapmıyor ve çok terliyor. dün gecede çiş yapmadı sabah çişini yapmıştı ve pembelik vardı kristalmiş galiba susuz kaldıgından dolayı olabilirmiş. terlediği icinde çiş yapmıyor olabilir mi? çünkü gündüz yapıyor 6-7 bez alıyorum. acaba sütüm yeterli değil mi? annem doymuyor mu acaba diyip moralimi bozuyor