123yenianneee Kızlar şöyle bi söylenti duydum doğruluğunu çok merak ettim kız bebek erken erkek bebek geç gelir diyorlar sizcede öyle mi?
1anneninsesi 123yenianneee Bence alakası yok. Oğlum 37+0’da doğdu mesela. Her bebek gelişimi tamamlanınca dünyaya gelir diye düşünüyorum.
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI 123yenianneee hiç alakası yok oğlum gelicem doye tutturdu zor tuttuk içerde