6 kasımda detaylı ultrasonda 23+4 günlükken suyun üst sınırda olduğu ve bebeğimin de gelişiminin 26+1 ile uyumlu olduğunu söyledi doktor annemde şeker hastalığı olup olmadığını sordu annem 10 yıldır şeker hastası bunu duyunca da doktoruma raporda özel olarak belirtti şeker yüklemesi yaptırmasını önerdi 25+6 da randevum var büyük ihtimalle o arada yaptıracak bu ikinci gebeliğim ilkinde de yaptırdım bir sıkıntı yaşamadım zorlanmadım da ve alt sınırda çıkmıştı bu defa açlık çok zorluyor beni sürekli bir şeyler atıştırıyorum bu da gözümü korkutuyor