Kızlar iyi geceler . Ben tüp bebekle gebe kalmaya çalışan biriyim . Maalesef ki ilk transferim olumla sonuçlandı ama ilerleyen haftalar dua bebeğimin kalbi durdu . Bu zaten benim için büyük bir yıkımdı . 2. Transferim de olumsuzla sonuçlandı . 3. Transferi düşünüyoruz ama bende hiç umut kalmadı yani bu da olmayacak gibi hissediyorum . Bu hislerimin de önüne geçemiyorum . Aşırı yoruldum , bunaldım , kırıldım ne yapacağımı bilemez oldum . Yüreğimde ki boşluk hissi hiç geçmiyor .