meleekasaa Kızlar en çok neye aşerdiniz ? Ve bebişiniz be oluyoooor? ❤️ Ben bu aralar lohusa şerbeti ve mantarrrrr 🫣
Herseydenbiktim meleekasaa Hiç asermedim ya :( canim erik ve tursu isterdi olmasaydı da olurdu aman aman bir şey istemedi. Hep merak etmişimdir
1anneninsesi meleekasaa Ben yeşil soğan aşermiştim ilk, aşırı yedim. Tuzlayıp ekmek arasına koydum devamlı. Birde baklava çok yiyiyorum bu aralar. Canım çok tatlı şeyler de istiyor. 🤷♀️😂
ceydans efnan34 limon nar ekşisi turşu aşerdim 2.5 yasnda oğlum var şmdi 20 haftalık hamleyim yine durumlar aynı limon vb yine erkek 😂😂😂
Elovee medisinbebisi ahaahhha tatil aşeriyorum deli gibi ciddiyim ya kocama söylüyorum kahkahalar atiyor ama gerçekten. Jdjdjjdkdkd
medisinbebisi Elovee bebemiz tatil tatil diye ağlıyor utan biraz diyorum az daha bekle diyor üsgünümm😂
Nurgul1010 meleekasaa 😅😅biraz degısık benımkı ama et aşerdim onunden kuzu gecsın cıg falan yıcekmısım gıbı oluyordum cok guluyodu arkadaslarım falan 5 aya kadar oyle sonra ıstemedım artık normale dondum 🤣
demirrleydi_ meleekasaa et meyve ve tatlı herşey özellikle şerbetli tatlı ve kaymak ve tereyağı sürekli yemek istiyodum oğlum oldu
Mrsakar Oğlumda turşu, kolalı jelibon ve karpuz aşermiştim. Şimdi 17 haftalığım daha cinsiyet belli değil hiç aşermedim
meerrvv adatuna aynı yaa avakado enginar limon sıkıp sıkıp yiyesim geliyo sürekli cinsiyet belli Mi sizin
meerrvv adatuna ben oğlumda herseyi yedim herseyi canım istedi resmen kızımda zorla yedim aç kalmamak için bu gebelikte de aynı canım hiç bişey istemiyo ama hep eksi limonlu şeyler yiyesim gelşyo cinsiyetim hala belli değil o yüzden sordum 🤭