prenses99 19 haftaligiz 2 gundur siskinlik inmiyor ne yesem sisiyor karnim gogsumun altina kadar davul gibiyim hic rahatim yok 8 aylik gibi karnim belime vuruyor agriyor belim sirtim inmiyorda ne yapacagimi bilemedim
anethole prenses99 çok normal özellikle akşam yemeklerinden sonra bi aşırı şişkinlik diyafram olmasa ciğerine kadar şişecek hissi… Karnınızı bol bol nemlendirin ve yürüyüş yapın. Korkulacak bi durum yok demişti doktorum
prenses99 anethole asiri rahatsiz ediyor insani cok sis aciyorda gerilince gaz sancisi gibi benim bagirsakda yavas calisiyordu zaten iyice bole oldu
anethole prenses99 kefir ve bol su tüketin bir müddet sonra düzenleniyor. Aslında bebek kendine yer ayarlıyor. Karın kaşıntısı da oluyor sonrasında