Acıtan bişey değil. Benim ilk başta sızdırarak geldi. 33 haftalıkken çamaşırım suya düşmüş gibi ıslanmıştı sonra gelmedi. 36.haftada bigün oturuyorum geliyo kalkıyorum geliyo sızdıra sızdıra geldi hastaneye gittik apar topar. Orda şarıl şarıl hepsi geldi. Hiç acı yok bildiğin alttan su akıyo sürahiyle döker gibi