ayse999 En alttaki de 14. Günde saat 20.10da yapıldı biraz silik gibi göründü bana yemekten sonra yaptım bi koyu bi silik çıkıyor gibi görüyorum bazen anlayamıyorum yapay zeka da her attığım güne pik diyor sinir ediyor.
Esma006 ayse999 daha olmamış canım hergun ayni saatte ve iki saat öncesinden sıvı alımını durdur net sonuç alırsın
ayse999 edanursk ediyorum idrar az geliyor ama yeterli diye düşünüyorum azıcık olsa da teşekkür ederim 🩷
melike__41 Esma006 Benim testime de bakabilir misiniz 
melike__41 ayse999 fotoğraf yüklemesini nasıl yaptınız bende ovülasyon testimi sizinle paylaşmak istiyorum yorum almak için ama yapamadım
ayse999 melike__41 foruma girince sol üstte 3 çizgi orda resim yükle basın sayfaya yönlendiriyor oraya galeriden yükleyip linki kopyalayıp buraya yapıştırıyoruz
ayse999 melike__41 Ben pek anlamıyorum ama okuduğum gördüğüm postlardan yola çıkarak 17. Gün pik gibi görünüyor 18de çatlamaya başlamış gibi yani 16 17 18 19 değerlendirilmesi gerekiyor diye düşünüyorum
Esma006 melike__41 16-17-18 değerlendir günde bir sonra bir dolu bir gün boş regle kadar bu şekil değerlendir
melike__41 ayse999 16 ve 17 değerlendirme yaptım ama inşallah olur Allah hayırlısını nasip etsin hepimiz için