durumrve eğer çocuğa iyi bir sağlık - eğitim hizmeti sunamayacaksan, hobi edindiremeyeceksen, akademik başarı sağlayamadığı durumda iş kuramayacaksan, her çocuğun hakettiği yüksek standartları veremeyeceksen bence bir çocuk bile yapılmamalı. (Tamamen şahsi düşüncem) Ama eğer maddi imkan varsa ve anne babanın psikolojisi kaldırıyorsa ben bir insanın kardeşi olması gerektiğine inanıyorum. Ben tek çocuk olarak büyüdüm. Mutlu bir hayatım oldu, hala da öyle çok şükür. Ama yetişkin olduktan sonra bir kardeşin eksikliğini hissediyorum. Keşke olsaydı diyorum