Kızlar ben bir buçuk yıldır anksiyete ile uğraşıyordum Nisan ayinda psikyatriye gittim ilaç kullandım 4 ay kadar ve şuan anksiyetem ilk günler de ki gibi başladı carpinti eller kollar da uyuşma halsizlik hamileyim hamile kalmadan önceki ay ilacı almamıştım o ay hamile kaldım ne kadar süre de bırakılıp kalınabilir du bilmiyorum doktora da sormadım bir kaç gündür halsizim ne yapacağım bilmiyorum şöyle böyle geçer dedigijiz var mı ilaç kullanmak istemiyorum insallah gecer