rho meraba 4 yıl Muşta yaşadık, devlet kötü şifa iyi laflarına inanıp gebeliğimde ordan paket aldm ama malesef takipli olduğum doktor hiçbişey anlamadı, devlette o gece nöbetçi olan Cahit hoca gebelik zehirlenmesi geçirdiğimi farketti, bikaç güm sonra Ayşe Betül hocayada gittim oda Cahit hocayla aynı şeyleri söyledi ve beni acil Elazığa sevketti. İkisi de gerçekten bilgili ve iyi doktorlar, tavsiye ederim. Şifayıda o doktoru da Allaha havale ettim ben.