1bilen Merhaba hanımlar 31. Haftadayım ve bu zamana kadar çoğunlukla devlette dr takibindeydim. Ancak doğumu özel bir hastanede yapmayı planlıyorum. Sizce ne zaman özelde takibe başlamalıyım bu şekilde ilerleyen oldu mu acaba
akkoyun21 1bilen Ben ilk hafta özele daha sonra her ay devlete gittim 15 .haftamda özele cinsiyeti öğrenmek için gittim şimdi tekrar devlete gidecem sonlara doğru belki bir defa daha giderim özele sonra doğum zaten özelde olacak Allah’ın izniyle 🤲🏻
mavi123_ 1bilen ben bu hamileliğimde böyle ilerledim. 25. Haftadan itibaren özele geçtim bence geç kalmayın bazen doktorlar takipli hastam değilsin diye kabul etmiyorlar
Aleynaa8 Bence şimdiden bir doktora muayene olsanız iyi olur çünkü bazı doktorlar belirli bir haftadan sonra kendi takip etmediği için almayabiliyor-