Buse123 sancı tarif edilemez ancak yaşanır ☺️ Kasılmaların varsa doktora gidip nst ye başlanıp sancın olup olmadığına bastırabilirsin canim bende 37. Haftada yalancı sancı olduğunu düşünüp nst ye bağlanmak icin acile gitmiştim 40-50 çıktı sancım eve geri geldim dayanabiliyorum iyi filan dedim hatta ☺️ Sırf meraktan gitmiştim ebeler çatala çık dediler sadece nst icin geldim dedim zorladılar bende mümkün değil dedim açılmam yoksa açacaksınız dedim kabul etmediğime dair bir belge imzalattılar ☺️