Kızlar 23+6 haftalığım ve bahsettiğim şey kesinlikle mide yanması değil zaten sürekli olarak sıcak basıyor orası ayrı mesele ama içimde yanıyor sürekli soğuk bir şeyler yemek içmek istiyorum buz yiyorum ama fayda vermiyor sürekli soğuk bir şey elimin altında olsun istiyorum termosumun içine buzlu su koyuyorum sürekli bol bol soğuk su içiyorum geçmiyor nasıl geçecek bu his