Bennnn varimmm😂 suyum gelince korkudan panik atak geçirdim evde hatta o kadar uzun sürdü ki titremem dogumumdan 1 saat sonra bile titriyordum kdkdkkdkd. Ama tamamen psikolojik yoksa gercekten cok iyi gecti sezeryan oldum cok korkuyordum genel anestezi ile beni bayiltin ne yapıyorsaniz yapın diyordum ama biranda suyum gelince uyutmadan yapmak zorunda kaldilar spinal oldum zaten saatlerce his yok ki agriyi hissetmiyorsunuz. 6 7 saat sonra uyusma gecince de azicik sızlamada hemsireyi cagiriyordum agri kesici yapiyordu o yuzden hic agri hissetmedim. Zaten 2 gun sonra cikinca hastaneden yuruyerek cikiyorsun agrin bitiyor