Arkadaşlar ikinci gebelikte birinci sezeryan dikişleri patlarsa nolur? Geçen Dr bana tahmini gün verdi 25 30 Aralık diye bende ocağa kadar bekleyemeyiz diye sordum hani 1 2 gün için yıl sıkıntısı yaşamayalım diye Dr hayır dedi bebek zaten bir hafta önce önceki sezeryan dikişlerin patlayabilir dedi. Bu ne demek ya anlamadım ben