Bebegimlee Aslında fatıh devlette tugce hanıma gıttım gayet ilgiliydi ona orada doğum yapmak istediğimi soyledim ama yeterli alt yapının hastanelerinde olmadıgını yetersiz oldugunu fatih devlette doğum yapamayacağımı 3. Gebelık nedenıule rısklı oldugunu eğıtım arastırmaya gitmem gerektığını söyledi bu nedenle orayı istedim