Kızlar çok az sarı akıntım var oda lavaboya gittiğimde peçeteye geliyor, kötü koku, kaşıntı vb. durumlar yok. Sadece arada aşağıda batma gibi bir his oluyor. Enfeksiyon mudur? Doktora gitsem idtar tahlili mi yapar yoksa alttan muayene falan ediyorlar mı? Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🌸