Ben iki doğumu da spinal oldjm , ilk bebekte daha konforluydu ikinci ameliyatta sakinleştirici aldım malesef çok stresliydim . Sonrasında bir yan etkisini görmedim , spinalde bebeğin doğduğu an görebiliyorsun çok heyecanlı , ama çıktığında da uyusuk olduğun için ağrın çok şiddetli olmuyor ilk zamanları uyusuk geçiriyorsun büyük artı bu