yyhulya Arkadaşlar ben de anne oldum Allahıma binlerce şükürler olsun. Dün akşam saat 6da hiçbir belirtim sancım ağrım yokken aniden suyum geldi hastaneye geldik yatışım yapıldı 1 cm açıklıkla beklemeye başladık. Nstye bağlandım ebe de doktorum da toplamda 5 kere çatı muayenesi yaptılar 1 buçuk saat sonra suni sancı almaya başladım ama ona rağmen 5 saatin sonunda ne bebeğim aşağı iniyodu ne de açılmam oluyodu. En son nst de bebeğimin kalp atışları 120nin altında çıktı ve doktorum bekleyemeyiz daha fazla bi sıkıntı var bebeğin inmiyo ve sezeryana almamız lazım dedi. 38+1dim ve bebeğim 30. haftadan beri baş aşağıydı hep normal doğum hayal ettiğim için bunu duyunca çok ağladım sezeryandan korkuyodum. Doktorum daha fazla bebeğini riske atamayız senin ve onun iyiliği için dedi ama ben sadece ağlıyodum sonunda mecburen ikna oldum ve belden uyuşturmalı sezeryan ile 23.50de tam 3 kilo bebeğim doğdu. Çok şükür mübarek kandil gecesi ve eşimin tam 2 ay öncesinden rüyasında gördüğü tarihte 7 martta kızımı kucağıma aldım. Çok şükür bebeğim şimdi mışıl mışıl uyuyo ağrılarım var ama bizim hakkımızda hayırlısı buymuş. Allahım hepinizi sağ salim yavrularınıza kavuştursun inşallah Rabbim kızımı koynuma alıp onu öpmeyi koklamayı bana nasip etti darısı sizlerin başına inşallah
Yasemincifci yyhulya gözünüz aydın❤️ Bendr cok korkuyrm sezeryandan ben ameliyat olmak istemyrm ameliyata karşı bir fobim var🥴
fancy yyhulya sağlıkla kucağınıza almışssınız .Sezaryanın bütün acıları geçer.Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻
yyhulya Yasemincifci ben de çok korkuyodum ama bebeğimin boynuna 3 kere kordon dolanmış o yüzden aşağı inememiş açılmam olmamış 5 saat boyunca hakkımızda hayırlısı buymuş Allah daha büyük kötülükten korumuş bizi