elifuzdusarucan Doktor tahlil istedi. Sonuçlarım çıkmış. Toxo ıgg negatif, toxo ıgm pozitif. Toxoplasma ıgg avidite değerim de yüksek çıkmış 0,606. Başına gelen var mıdır bu durumdan?
timurannesi Bende de pozitif toxo igg avidite testi verdim sonuç çıkmadı yüksek çıkarsa tedaviye gerek yok demişler ama
elifuzdusarucan timurannesi bende igg pozitif ıgm negatif çıktı. Avidite de yüksekmiş. Önceden geçirmişim, antikor üretmiş vücut. Hiçbir zararı yok dedi doktor. Hatta aşılı gibiymişim şuan toxoplazmaya karşı. Kedim var. Muhtemelen daha önce ondan kaptım. Kaka temizleme işini babaya devrettik şimdilik. 😇