Genelde iki katını gördükten sorna gerek duymuyorlar ama bazı doktorlar takip etmenin gerek olduğunu söylüyor Eylül ayında aile hekimim artışın güzel olduğunu demişti ama sonradan yavaşladı kimyasal gebelik geçirdim gün aşırı toplam 8 kere kan verdim