Gzdmn Dokuz haftalığım hamileliğin başından beri sık idrara çıkıyorum çok su içiyorum böyle olan var mı
Mlssa Gzdmn canım ben ilk zamanlar artık wc de yaşayacaktım:) normalde de çok su içerim ama hamilelikte sanırım daha çok istiyor vücut hatta ağzım kuruyor sürekli bence normal bir durum bu🙌🏻
Mlssa Gzdmn bir kontrolden geçersin canım ama böyle korkuyla psikolojini bozma geneli böyle sık idrara çıkıyor hamilelerin.Yine de doktoruna danış sor bir hem için rahat eder 🙏🏻
Deletedmom0909 Gzdmn canım seker belirtileri bi tek onla belli olmaz bir sürü daha belirtisi var bende WC den çıkamıyorum ama daha geçen hafta seker araştırması yapıldı hiç bişey yok
031965 Gebeliğin ilk zamanları dakika başı çıkıyodum resmen sonra biraz azaldı ve şuan yine sık çıkmaya devam.. bunu nerdeyse bütün gebeler yaşar ayrıca çok su içiyoruz ne kadar az çıkmayı bekleyebiliriz ki? İçin rahat etsin diye bi test yaptır istersen ama bunu bütün gebeler yaşıyor haberin olsun
Kelebegimmm Bende devamlı olmadı ama 1-2 gün sık oldu sonra normal böyle geçti hep.10. Haftadayım şindi daha çok sanki baya bir basıncda hiss ediyorum