Alya05 yorgunannis kahvesever__ Öyle çocukken herşey çok güzeldir, çocukken büyümek istersin , büyüdüğünde çocukluğu özlersin,
Alya05 kahvesever__ Düzenleme geldi Hahahah bencede öyle aslında hayatı zorlaştıran etrafımızdaki insanlar ya Bence kesinlikle insanlar
Alya05 deletedmom43191 kesinlikle öyle Herkes kendi hesabına göre hesap yapıp karşısındakini düşünmeden planlar yapıyor Ben çok sıkıldım artık
deletedmom43191 Alya05 elbette olmuyor ama sana zarar verene yaklaştıkça daha cok üzülürsün mesela fatma seni üzüyo diyelim fatmayla muhatap oldukça daha da üzülürsün
kahvesever__ Alya05 artık insanlar çıkarı için çıkar varsa o kişiyi seviyorlar yoksa siliyorlar net bir şekilde
azrayalin Bir sözde ben bırakayım 🥹 Kimsenin sana muhallebi muhabbeti yapmasına izin verme. Sen fıstıklı baklavasın; kat kat, çıtır çıtır, şerbeti tam ayarında bir fıstıklı baklavasın 🥰😅😋