mrvnrrtrk kızlar bende 8+2 günlük iğne progestan hap olarak Coraspin kullaniyordjm dün kanama olmadı ama pihti geldi hemen hastaneye koştuk ped verdiler kanama takibi yapalım dediler yapıldı kan gelmedi kahverengi leke oldu az pede. Doktor baktı bebek gayet güzel kalp atışı var her şey normal ama her kanama düşük tehditi bizim için dedi. İğneyi coraspini bıraktırdı kalçadan iğne verdi beş tane proegestani fitil olarak kullanacaksın dedi sabah öğle akşam bir kutu verdi bir de günde bir kere olacak şekilde makattan fitil dedi. Dünden sonra kanamam olmadı perşembe yeniden kontrole çağırdı. Sizce normal midir