DevriminAnnesi annekiz6141 ben bir de kusmayı sevmem 🥹🥹🤭 şansıma oğlumda çok kusmamıstım ama bu felaket bişey hayırlısı Rabbim bu günleri de geçirir inşallah 😍☺️
sudeli4 annekiz6141 al benden de o kadar cnm çok fenayım 9+5 iz mahvoldum şu bile içsem kusuyorm . Sabahları mide kazıntısı açlıkla birlikte bulantı derken bi arkadaşım sade lokum ye dedi bi ısırık alabiliyorum mide yanmasını asidini dengeliyormuş. Bu ara bi tık rahatlattı diyebilirim uyandığım gibi bi parça lokum yiyorum tamamını yemek hak getire 😂 sanki midem rahatlıyor gibi hafif bi kahvaltı 1 dilim ekmek zor yiyorm 😭Soğuk süt diyen oldu elma vs tahin helvası yok hepsi bulantımı artırıyor . Sürekli tuzlu bsey yeme isteği salatalık tuzlayıp yiyorum, balık kraker yiyorum hem sarı hem beyaz leblebi aldım bir iki atıyorum işte yemek tek öğün bile düzgün yiyemiyorum ☹️☹️ prilam günde 4 kullandığım halde etki sıfır
annekiz6141 sudeli4 leblebı, elma, limonlu şeker, limonu tuzlayıp yemek, salatalık, eksı elma 🤪😅 başka sayamadıgım varsa bilemedim hepsını denedım 🤣
alprn Oğlumda olmamış dı 8 haftalık hamileyim aynı şeyler bende de oluyor olmadık şeylere midem bulanıyor artı yemek yiyemiyorum tiksinti geliyor bu normal mi