muutluanne Etlikte 2 tanıdığım sezaryen oldu.
Bebeği 2 kg doğmasına rağmen aşırı büyük kesi atmışlar boydan boya ..
Diğerinde de dikişi berbat dikmişler parmak girecek kadar boşluklar varmış,yorgan diker gibi diktiler dedi. Hem enfeksiyon kaptı hemde çok geç iyileşti.
Bilkent’le ilgili kötü bisey duymadım