medine111 Merhabalar bartholin kisti veya apsesi yaşayan geçiren varmı işlem hakkında bilgisi olan yapan varmı Word katater veya diğer yöntemleri
ikra296_ medine111 2 senedir felaket bir şekilde aktif aldırıyorum ama tekrarlıyor enjektörle çok pis bişey
Elovee Katater çözüm degil tekrar yenileme ihtimali olabiliyormuş kardesimde de vardi cok buyuktu kendi patladi cok sukur daha da çıkmadı
Elovee Biran da cikti sonra 1 ay icinde patladı. Rabbim şifa versin insallah umarim hemen atlatirsiniz sizde
hfzmerve Ayy ilk hamileliğimde vardı benimde 4 kez falan enjektorle içini çekti doktorum. Çok pis bisey sureklide tekrarlıyodu. Şukur dogumdan sonra gecti. Şimdi tekrar hamileyim cok sukur yok inşallahta birdaha gormem. Allah şifa versin size