Arkadaşlar merhaba, 38+3 haftalığım perşembe günü sezaryenim olacak ama, 3 saattir karnım sertleşiyor sürekli dakikalara bakmadım. Kasılma böyle birşey mi bebek ortada toplanıyor ve kaskatı oluyor o sırada böyle rahatsız ediyor ama ağrı sızı sancı vs yok. arada vajinada batmalar ve belde ara ara batmalar oluyor.