mgkmom Kızlar selam, reglime 3 gün var kasık ağrımdan kaynaklı dün kan verdim 2 çıktı. Böyle bir durum yaşayan ve yükselme gören var mı?
HEY03D mgkmom 6 gün önce 2.9 çıkmıştı benim 2 gün kala kaset test pozitifti adet günü 78 ile öğrenmiştim oğlumu
Deniiibayyy mgkmom reglden 2 gün önce 2,03 Regl günü 8 ile öğrenmiştim hamileliğimi geç döllenme olmuştu
mgkmom iliovasilema iliovasilema doktor 2 gün sonra tekrarlama yapalım dedi. Benim değerler hep 0,01 0,6 olmuştu.
xyzxyz mgkmom yükselebilme ihtimali var ozmn. Bende herzaman 0.100 veya 0.200 çıkardı. Bat’a 6 gün kala 0.442 çıkmıştı hcg. O ay hamile kaldım
Mzgnn0234 mgkmom yaptığın yere göre de değişiyor ben sağlık ocağında yaptım 1.20 hastan nin aile hekiminde 2.0 doktorda 0.28 çıkmıştı
yoncahan mgkmom aslında çok erken yapmamışsın 3 gün kala yapmışsın olsaydı çıkardı muhtemelen. İnşallah tabi ki yanılırız değerin yükselir hamilesindir. Ben dün gece 4 gün varken test yaptım çift çıktı kan verdim cuma tekrar verceeğim yükselir inşallah
arenibekliyoruz Bazen 1.49, 2 arası çıkıyordu benim regle 4 5 gün kala yine 2 çıktı. Hamilelik yok sandık ama o ay hamileymişim. Burada size tavsiyem testi tekrarlamadan herhangi bir ilaç kullanmayın. Gebelik olma ihtimali var
mgkmom arenibekliyoruz ilaç kullanmayacağım ilk defa bu değeri gördüm. Bakalım regliyi bekleyeceğim. 🙏🏻
amphitrittee mgkmom benim 3.65 çıkmıştı aylsr önce ama yükselmemişti. Sizinki direk yok demek cunku normalde 3. Değerine ara değer diyolar
mgkmom amphitrittee benim zaten regli zamanım gelmemişti bakalım reglime az kaldı bekleyeceğim geciktiği gün tekrarlayacağım
Deniiibayyy hilalaselll4 yumurtlaman geç olursa veya bebeğin tüplerden rahime yerleşme süreci uzarsa geç döllenme oluyor 🫠